mercoledì 6 giugno 2018

Pattern Wednesday episode 204

Hello and welcome back for a new episode of our Pattern Wednesday! You can find all the explanations hereIf someone wants to join us in this game, just let me know! 
Now you can find us also on Instagram!  #patternwednesday
Buongiorno a tutti e bentornati per un nuovo episodio del nostro Pattern Wednesday!Come di consueto, le regole del gioco le trovate quiSe qualcuno volesse provare a cimentarsi insieme a noi nell'impresa me lo faccia sapere che ci organizziamo!
Seguiteci anche su Instagram con l'hash tag #patternwednesday!
Oggi ci dedichiamo ad un tema marino, condito con un pizzico di ironia: chiare, dolci, fresche acque sì, ma condite da un tripudio di pinne dall'aspetto inquietante. Saranno squali o delfini? Io nel dubbio non azzarderei a buttarmi!...
This episode is dedicated to a marine theme, with a touch of irony: clear, blue, fresh saltwater, with just a bunch of scary-looking fins. Will they be sharks or dolphins? I doubt I would dare to dive in and check! ...
 Il disegno si prestava tantissimo ad essere realizzato con i colori acrilici e ovviamente non mi sono tirata indietro! Ecco qualche altra foto:
The design has been realized with acrylic colours, you can find some additional photos below:
E questo è quanto, spero che la mia interpretazione vi sia piaciuta e mi raccomando...non dimenticate di visitare i link delle mie amiche, non siete curiose? Io sì!   
Please let me know if you like the result! And finally.... don't forget to visit my friends' s links, aren't you curious to see their interpretation?

2 commenti:

  1. Che belle!!! Sono realizzate proprio come il pattern: con l'effetto acquerello del mare, e soprattutto non a rovescio come le mia ^_^

    RispondiElimina
  2. This article is very good and nice information. thanks for sharing.

    Majestic Beauty Academy is a leading beauty training institute providing training in makeup courses, eyelash extensions training classes and Nail Technician Courses in Canada.
    Call us at +81 52-485-4301 for more information.

    RispondiElimina